Sayfalar

18 Ağustos 2014 Pazartesi

Yabancı @wattpad - Öznur Yıldırım



Yabancı, babasının intikamını almak adına her şeyi yapabilecek bir yakışıklının hikayesi. O Ediz Çağıran. Hikâyeyi özel kılan bölümse intikam almak için kaçırdığı kızın intikama yardım ediyor olması. Stockholm sendromlu kızımız ise Doğa Güngör. Hikayenin bir çok profesyonel  hikayeyi geride bırakan yanları var. Doğa ‘’çok yakışıklısın o yüzden hadi beraber ailemi öldürelim’’ modunda bir karakter değil. Hatta ben doğada biraz Katnisslik görüyorum. Savaşçı kızımız Doğa Ediz’e dünyayı dar ediyor. Ve defalarca kaçıyor.


Ediz ise ondan nefret ettikçe aşık oluyor. Yabancı, sıradan bir aşk hikayesi değil sadece. Kurgusu çok iyi. Bırakın bir sonraki bölümü bir sonraki sayfayı iple çekiyorsunuz.











O insanın tenini ürpertecek kadar güzel. Tenine işleyen karanlığa rağmen.
O ölümcül derecede soğukkanlı. Çimen yeşili gözlerinin derinliklerinde, karanlık bir kuyuya attığı acı dolu bir geçmişi var.
Onun bir kalbi yok. O bir kimsesiz. O bir yabancı. O bir katil. O... Ediz Çağıran. Ve pençesine aldığı kurbanına aşık olmak üzere.








Ben kesinlikle okumanızı öneriyorum. Wattpad zaten ücretsiz bir uygulama. Okumaya başlayın tek pişmanlığınız geç başlamanız olacak. Ben ileride kitap olmasını umanlardanım. Böylelikle kitaplığıma yerleştirebilir ve istediğimde Ediz ve Doğanın dünyasına adım atabilirim. Yayınevlerinin dikkatini çekmesini sabırsızlıkla bekleyen bir yabancı ailesi olduğunu biliyorum. Bu da benden YABANCI ailesine ve Öznur Yıldırıma bir jest olsun. Ayrıca bu hikayeyi okumamı sağlayan Nilay Erocak'a buradan tekrar teşekkür ediyorum.


ALINTILAR  




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder