Sayfalar

28 Temmuz 2020 Salı

Kitap Vlogu 2. Bölüm ve Harry Potter Konseptli Fotoğraf Sergisi Üzerine


Evet, corona geçmiyor. Yeni normal diye asla inanamadığım bir şey var. Ben hala mecbur kalmadıkça evden çıkmıyorum, kitaplarımla mutluyum. Umarım siz de öylesinizdir.


youtube üzerinden KitaPerest'in yeni bölümünü izleyebilirsiniz. Bu bölümde 7 yeni kitabın yanı sıra yeni dil öğrenme çalışmalarım ve dünya turu hayalleri üzerine konuştum. 🤗



Yakında 2 yeni formatla ve dizi yorumlarıyla yayına devam edeceğim, o yüzden kanala abone olarak bana destek olursanız çok sevinirim 😇

Yeni formatlardan biri, arkadaşımla birlikte sunacağımız gazetecilik üzerine konuştuğumuz bir program olacak. Diğeri ise bir tür koleksiyon vlogu. Yukarıdan ÖZGE sayfasına tıklarsanız, o yazı koleksiyonlarım hakkında size ipucu verebilir diye düşünüyorum 😌



Beni Instagramda @oozgetan adıyla bulabilirsiniz. Geçen hafta hesabımdan HARRY POTTER konseptli bir instagram sergisi düzenledim. Bununla ilgili ayrıca bir yazıyla döneceğim. Hatta Foto- öykü sürecinde yazdığım fan fictionı da her an yayınlayabilirim. Takipte kalın, kitapla kalın 👌🏼

Sevgiler 💜

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder