Sayfalar

4 Eylül 2014 Perşembe

UMUTSUZ- Colleen Hoover- (hopeless #1)

Gözlerim elinden ön kolunda küçük harflerle yazılı dövmeye kaydı.
Umutsuz.









Dean Holder ile tanışmaya hazır mısınız? Evet, şu dağınık kahverengi saçlı ve buğulu mavi gözlü olan. Dövüş Kulübünden fırlamış gibi öfkesi olan Dean Holder. Umutsuz çocuğumuz. 







Şu ana kadar blogumda 3-5 tane aşk kitabını yorumladım. Zaten okuduklarımın hepsi de o kadardı. Ve hepsi ''normalde aşk kitapları seven biri değilimdir ama buna bayıldım'' diye başlıyordu. ''İtiraf et. Aşk kitaplarını seviyorsun.'' Dediğinizi duyar gibiyim. O yüzden sanırım bu kitaba aşık olduğumu ve en kısa zamanda losing hope'u da alacağımı söylemeden önce itiraf etmeliyim. Aşk kitapları okuyan kızlardan biri olmuş olabilirim ;) üçüncü kolum çıkmadan önce fantastik kitaplara ara vermem fena olmaz diye düşündüm. Peki hala aşk kitaplarını seviyorum. Söyledim gitti.

Aslında şu aralar Labirent : Ölümcül Kaçış'ı okuyordum. Ta ki beklenmedik bir misafir gelip odamda mahsur kalana kadar. Kitabı kaçarken balkonda unuttuğumu fark edince Umutsuz'a sığındım. Bu yorumu okumanızdan da anladığınız gibi elime alınca bırakamadım. Sadece iki günde bitirdim. Aslında bana kalsa hiç bir iş yapmaz aynı gün bitirirdim ama kitap oku-dizi\film izle-bloga yaz üçlemesi çevresinde dönen hayatım sanırım sonunda gözlerimi bozmayı başardı. Gözlerim ağrıdığı için sürekli ara vermek zorunda kaldığım halde hemen bitirdim. Resmen kitaba aşık oldum. Zaten ben de anca kitaba aşık olurum. Dean Holder gibisini bulamadım gitti.
Hunter Notu: Winchester da olur ;)




Colleen Hoover, romans türünün kraliçesi. Tartışmaya açık bir konu değil. Ve Umutsuz harika bir kitap. Blogumda buna itiraz edecek birinin olmadığını umuyorum. Okumadan önce Yeni Bir Umut'u alma fikri saçma gelmişti. Dediğim gibi bu okumadan önceydi. İlk fırsatta onu da alacağım ve henüz otobüsteyken okumaya başlarım muhtemelen. Ayrıca Finding Cindirella'nın en kısa zamanda basılmasını umuyorum. Ve tabi ki hemen ardından diğer Colleen Hoover kitaplarının.




Umutsuz, bize pembe gözlükler takmamızı söyleyen aşk kitaplarından biri değil. O, sadece bize hayatın zor olduğunu kabul etmemiz ama pes etmek yerine ona göğüs germemiz gerektiğini söylüyor. Ve gerçek aşkın aşamayacağı şey olmadığı gibi bunun dışındaki ilişkilerin çok büyük bir hata olduğunu hatırlatıyor.



Lise son sınıf öğrencisi olan Sky çapkınlığı kendi şanıyla yarışan Dean Holder'la tanışır. İlk karşılaştıkları andan itibaren Holder onu hem korkutur hem de cezbeder. Ona dair bir şeyler, Sky'ın derinlere gömmek için çok uğraştığı sıkıntılı geçmişine ait anılarını ateşler. Sky ondan uzak durmaya kararlı olsa da Holder'ın kararlı tutumu ve esrarengiz gülümsemesi savunmasını yerle bir edip aralarındaki bağın güçlenmesini sağlar. Ama gizemli Holder'ın sakladığı sırlar vardır, bu sırlar ortaya çıkar çıkmaz Sky sonsuza kadar değişir ve güven duygusu gerçekler karşısında yenilgiye uğrar.

Sky ve Holder ancak çıplak gerçeklerle cesurca yüzleşerek yaralarını iyileştirebilecek ve sınır tanımadan yaşayıp birbirlerini sevebileceklerdir. 

Umutsuz nefesinizi kesecek, merakınızı uyandıracak size ilk aşkınızı hatırlatacak bir roman.
(Tanıtım Bülteninden)


ALINTILAR
























''Bugün okulda biriyle tanıştın,hamilesin ve onunla evleneceksin, ama dünyanın öteki ucunda olacağım için düğününde nedime olamayacağım, değil mi?"

''Okumak,yemek pişirmek ve koşmak. Ve beni hayal etmek. Ne kadar ilgi çekici bir hayatın var.''

''Bu gerçek, Six. Gerçek bir sona sinirlenemezsin. Bazıları kötü olur. Asıl sahte mutlu sonlara sinirlenmelisin.''









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder