Sayfalar

30 Ağustos 2014 Cumartesi

Kitap Alışverişi - D&R


D&R Ganimetlerim...
Aslında Boş Koltuk'u daha önce aldım. Bir sonraki D&R yaz kampanyasında da Umutsuz ve Cadı Ve Sihirbaz'ı aldım. Ve en sonunda dayanamayıp Hunger Gumes defterini de aldım. Sanırım tribute olmak böyle bir şey. 

Normalde daha çok internet üzerinden kitap alırım. Kargo ücreti ödemediğiniz zamanlarda daha karlı oluyor. O yüzden Sevil ve ben D&R'da kelimenin tam anlamıyla bir saat dolandıktan sonra birbirimizi sürüklemek sureti ile eli boş çıkardık. Bir gün şu mağazadan el dolusu torbalarla çıkacağız diye hedef koymuştuk kendimize ve yaz kampanyasında bunu gerçekleştirdik. Mutlu son :D

Umutsuz'u zaten almak istiyordum. İndirim standında görünce çığlıklar atarak ve çevredekileri kaçırarak hemen aldım. Tam kasaya doğru gideceğim. O da ne? Ciltli kitap indirim standına düşmüş. Weahhh. Hemen kurcalamaya başladım. Arkasını okuduğum gibi. ''Benimle geliyorsun'' diyerek onu da kucağıma aldım. Sonra kasanın orada da Hunger Games defterini bilmem kaçıncı kez görüp yine kriz geçirince onu da aldım. Böylelikle bayram kazancımın yarısını yemiş oldum. Benden de bu beklenirdi zaten. Tabi ayraç koleksiyonu yapan biri olarak ayraçlardan yürütmeyi de unutmadım. 

Önemli Bilgi
Yaz kampanyalarından yararlanmak için D&R kartınız olmalı. Karta ücretsiz sahip olabiliyorsunuz ama sonrasında aktifleştirmeniz gerekiyor. Eğer paro kart ise şu numaradan aktifleştirebilirsiniz.
444 72 76

İyi alışverişler ;)


Kitap tanıtımlarına geçmeden dayanamadım doğum günü ganimetlerimin resmini de sizinle paylaşacağım.)
Temmuzdaydı ama abim D&R'dan o kadar kitap almış. D&R ganimetlerim yazıma koymazsam olmazdı. 



Umutsuz


Sayfa Sayısı: 429
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Lise son sınıf öğrencisi olan Sky çapkınlığı kendi şanıyla yarışan Dean Holder'la tanışır. İlk karşılaştıkları andan itibaren Holder onu hem korkutur hem de cezbeder. Ona dair bir şeyler, Sky'ın derinlere gömmek için çok uğraştığı sıkıntılı geçmişine ait anılarını ateşler. Sky ondan uzak durmaya kararlı olsa da Holder'ın kararlı tutumu ve esrarengiz gülümsemesi savunmasını yerle bir edip aralarındaki bağın güçlenmesini sağlar. Ama gizemli Holder'ın sakladığı sırlar vardır, bu sırlar ortaya çıkar çıkmaz Sky sonsuza kadar değişir ve güven duygusu gerçekler karşısında yenilgiye uğrar.

Sky ve Holder ancak çıplak gerçeklerle cesurca yüzleşerek yaralarını iyileştirebilecek ve sınır tanımadan yaşayıp birbirlerini sevebileceklerdir. 

Umutsuz nefesinizi kesecek, merakınızı uyandıracak size ilk aşkınızı hatırlatacak bir roman.

Cadı ve Sihirbaz


Sayfa Sayısı: 312
Böyle mi başlıyor... yoksa böyle mi sona eriyor?

"Böylesi çok ağırdı. Bir şehir dolusu öfkeli yüz, kötü ruhlu bir suçluymuşum gibi bana bakıyordu. Stadyum hıncahınç doluydu. Yüz binlerce meraklı, umursamaz veya en azından kayıtsız yüzdü karşımdaki...
Ve gözleri, yaşlar içinde olmak bir yana, hafifçe nemlenmiş, buğulanmış bile değildi.
Kimse itiraz etmiyordu. 
Kimse ayağını vurmuyordu.
Kimse yumruğunu kaldırmıyordu. 
Aslında, devasa ekranlarda gerisayım devam ederken, bugün ailemin son günü olacak gibi görünüyordu.
Ağabeyim Whit'in, bu işten son dakikada kurtulmanın mümkün olup olmayacağını merak ettiğini görüyordum. Annemin, ben ve Whit için sessizce ağladığını görüyordum. Babamın, son anlarımızda sefilce davranmanın bir anlamı olmadığını bana ve ağabeyime hatırlatırcasına gülümsediğini görüyordum... 
Yalnız, anlatırken kendimi fazla kaptırıyorum. Dilimi tutamıyorum. Buraya, halka açık idamımıza gelene kadar, anlatılması gereken bir sürü şey var. En iyisi biraz gerilere gidelim…"

Bu hikaye, Whisty ve Whit Allgood kardeşlerin insanı afallatan hikayesi. Bir geceyarısı ailelerinden koparılıp alınan ve hapsedilen biri kız biri erkek kardeşler, cadı ve sihirbaz olmakla suçlandılar...

Boş Koltuk


Yüzyılın en büyük hikâye anlatıcısı J.K. Rowling'den...
Küçük bir kasaba hakkında büyük bir roman.

Barry Fairbrother kırklı yaşlarının başında beklenmedik bir şekilde hayata gözlerini yumar. Bu ani ölüm yaşadığı kasabanın halkı için büyük bir şok olacaktır.

Arnavutkaldırımlı meydanı ve eski kilisesiyle Pagford, sıradan bir İngiliz kırsalı gibi görünse de bu tatlı görüntüsünün ardında bir savaş sürmektedir. Zenginler fakirlerle, gençler ebeveynleriyle, kadınlar kocalarıyla, öğretmenler öğrencileriyle sürekli bir çatışma halindedir. Pagford kesinlikle göründüğü gibi bir yer değildir.

Belediye Meclisi'nde Barry'den boşalan koltuk, kasabanın görüp göreceği en büyük savaşın tetikleyicisi olacaktır. 

Türlü düzenbazlıklar ve hırsla süren, herkesin birbirinin foyasını ortaya çıkaracağı seçim savaşında zafer kimin olacaktır?

2 yorum:

  1. Keyifli okumalar! Umutsuz gibi bir kitabı indirime koymaları müthiş bir durum, aşığım kitaba. :) Ben de birkaç kitap almıştım indirimden. Bayadır da sürüyor. Ben de bloguma beklerim, ortaboypopcorn.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D umutsuza hemen başladım zaten :D ayrıca blogunu da çok beğendim ve okuduğum bloglara ekledim ;)

      Sil